Kalas

Bortamatch mot KFUM-Göteborg idag, en upplevelse som alltid när man reser med floby vk. Bland höjdpunkterna var självklart det så kallade mooningskriget på E20 i hastigheter som kanske inte bör skrivas ned här... bilderna finns på fejjan för den intresserade...

En upplevelse bland många. För den som faktiskt bryr sig om hur det gick så har den käre Erik printat ned ett referat här -> http://www5.idrottonline.se/templates/NewsPage.aspx?id=609948

Något som inte nämns är ju att jag stod för en mycket beundrandvärd insats då jag "took out" Göteborgs passare genom lite närkontakt framme vid nät. Klena fotleder har de där göteborgarna tydligen...

Matmässigt så blev det en förjävla go kyklingbaguette i Alingsås på vägen ner och en Tzatsikikebabpizza på vägen hem. Kan vara dagens hit.

Sen är ju frågan hur mycket skills man måste ha för att lyckas med en ofrivillig pwrnap i duschen...

Jag har ju dem tydligen ialf...

Men nu ska jag kolla topgear och dricka iskall bull, lev lungt!



Obviously

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0