Mr Happy

Fy fan, mår piss. Gick hem från träningen för att jag höll på att dö. Svenskaprov imorgon som jag inte orkar plugga på, alla namn bara går runt i huvudet på mig ändå. Kemi på torsdag, har semikoll. Behöver ha stenkoll. Orkar inte.

Vill ha lov nu. Fast då ska jag jobba röven av mig och se till att jag har cash till vintern.

Fan att man inte kan plocka fram några bonusdagar ur ingenstans och pausa resten av livet medans man bara sover ut och känner efter hur det är att inte göra ett piss, hade inte suttit helt fel just nu.

Man blir ju lagom glad av och sitta här och känna hur man inte pallar mer heller, och inte träna.

Men det är väll bara att rida ut stormen

Går ju förhoppninsgvis lite bättre med bra musik i lurarna..

http://open.spotify.com/track/2SFsshiFgvbOyMouVAIJja




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0