Shit hurts

Under dagens idrottslektion så upplevde NV09a något ganska sällsynt i skolsammanhang, en äktadampvictor. Inte nog med att jag fumlade på basketen alldeles för mycket så var det en speciell person som sin vana trogen var lika irriterande som en palme på crack typ. Men storsint som jag är så undvek jag att ha ihjäl personen i fråga och tog istället ut mina aggresioner på närmsta vägg i form av en spark och brutalt stridsvrål...

Vilket nu leder till att jag haltar runt som en anna idiot med döligt ont i foten... så vad har vi lärt oss idag?

Storsinthet löser inga problem, det skapar bara nya!


Förövrigt så fick jag ännu lite mera damp på palmes dillande när han gick igång och dillade om mjölk och grädde och grejer. Helt ute och cyklade som vanligt, och jag försöker förklara hur det egentligen står till... men det går ju självklart inte utan det är bara han som har rätt. Med fööörti olika bortförklaringar. Irriterande i längden.

Men på plussidan idag så har jag läst halva engelskaboken på 2 tim, spenderat pengar på väldigt fantaloniska saker och jag har sovmorgon imorrn. Life's goood



Imad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0