Svettiga inlägg i en svettig värld

Onsdag, började kalas med att jag missade min sovmorgon helt. Förövrigt har jag bara en varannan vecka så det svider lite ändå. Men fick ju gå i lite nostalgiska fotspår och lira lite tv-spel. Helt ok tidsfördriv ändå.

Tror jag börjar få lite häng på Kemi B nu också, jag tackar alla gudar i världen för att vi inte har Carolanne.

Muamer har börjat flyga mer och mer på matten och man sitter bara och funderar på hur det ser ut i hans huvud egentligen när han skriver 40 formler och pratar om en tredje. Spejsat som kidsen säger.

Piskade för övrigt Gewers, Jocke och Palme på Ninjajump (världens bästa iPhonespel). Inte bara lite, utan som en jävla karatespark rakt upp i härligheten. Det var inte ett öga torrt när jag noterade 8 985 poäng, vilket krossade Palmes tidigare "mästerliga" rekord på 8 215. Egotripp hejhej.

Men sen har jag hunnit med att spela lite böll med gossarna små också, gick fantaloniskt bra trots bristen på individer i Floby Sport Centre. Skuttade runt och smaskade ner lite bollar här och där. Dock behöver jag nog, som den plattfotsidian jag är införskaffa mig ett par nya hålfotsinlägg illa kvickt innan jag dör utav skit typ.

Men aja, livet är gött. Världen är stor.



Här sitter vi, jag och min bror.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0