The way of life

Vad följer på en topptio-dag? Jo, en skitdag. Självklart.

Men från början var den helt ok, jag var faktiskt utsövd. Sen blev jag bara grinigare och grinigare och tröttare och tröttare. Som en semisnaggad sombie flög jag runt i a-huset och härjade istörsta allmänhet.

Ännu bättre blev det ju inte när jag insåg att jag inte hade tid att åka hem emellan träningarna och skolan.

Så har varit igång nonstop från 08.00-21.00 idag.... inte så gied.

Träningen ska vi inte ens prata om, kanske ett enda block som satt där det skulle. Resten kan vi bara glömma... bryt ihop och kom igen. Bortamatch på fredag kväll, riktigt lockande.

Men tänkte lätta upp mitt humör med att beställa lite skräp från Junkyard bara för att jag kan... och för att det är så otroligt trevligt att hämta ut paket.

Hoppas Tisdag blir en bättre dag, hoy!



Jag vill bo i mitt skägg och en flanellskjorta tills snön kommer, deal?

Kommentarer
Postat av: Sara

Snön, finns här, bara att komma. Och du har ju RAKAT AV DIG SKÄGGET!

2010-10-19 @ 18:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0