What goes up must come down

Sjuk kväll igår, humöret var på topp och farbror gunnar jobbade hårt.

Men man fick ju det man förtjänade i dag när man gick upp 10 för att pissa och sedan spytt mer eller mindre konstant sedan dess. Druckit vatten, spytt, druckit vatten, spytt. Mest bara för att slippa spy galla... fresheresiest

Men bakom varje fantastisk utekväll ligger en spårad bakfylla. När det värsta illamåendet gick över för typ nån timme sen så tog jag mig en välbehövd dusch och har smuttat på lite yoghurt som kan ha varit den godaste någonsin. Sitter och drömmer matdrömmar och om hur det vore att må kalas.

Men nämnas bör väl göra att jag vet en som har det värre. Men det är väll tydligen så brödernabra jobbade igår...

Nu ska jag kolla topgear och njuta av den sköna bakfyllan innan jag däckar på soffan. Känns som jag taggar inför donkenfrukost imorrn. Ha det naijs



IN I DIMMAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0