ambitiöst...

Jag hade en någorlunda (i mitt tycke) intressant tankegång om något tidigare i dag. Tanken flög således genom huvudet på mig att jag kanske skulle ta mig i kragen och göra en större utläggning om denna nämnda tankegång. Dock uppstod en ganska stor problematik här framåt kvällskvisten då denna tankegång helt har försvunnit och ser inte ut att komma tillbaka heller.
Det är ingen större skada skedd och jag tror med största sannolikhet att jag kommer repa mig från detta avsevärda nederlag som jag nu genomgått. Då det uppstår en viss tragik när inte närminnet vill samarbeta till fullo.
Istället för en större filosofisk utläggning får ni en länk, samtidigt som jag får önska er en fint fortsatt kväll och vecka.
Säkert sex är bra sex vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0