Another day in the rest of my life

Vinylafton hos Gabriella startade av kvällen igår. Fruktansvärt trevlig tillställning måste jag säga, även fast poltiksnacket tog över lite väl mycket ibland... Noterbart var även att jag och Markus fick äran att vara volymvakter. Kända för att vara lugna och tysta i intoxikerat tillstånd som vi är så gick det alldeles särdeles bra. Om jag får säga det själv.

Sen hade jag ju tänkt sammanfatta resten av kvällen skriftligt, vilket jag gjorde. Utan att klicka på den där förbenta "spara och publicera"knappen. Så nu skiter jag i det här och kollar på Kungarna av Tylösand ist. Som idol, fast med mer bröst, bira och brudar. Vinnande koncept.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0