Det rullar

Sitter här 30 min innan skolan och är ovanligt tillfreds med livet. Var i Skövde igår och beställde om telefonen, var tydligen inga kymmer. Åsnan som hade skickat iväg beställningen förra gången hade tydligen glömt att bocka i en ruta i ett schletet formulär. Rätt gied ändå.

Max är fan tio gånger bättre än donken någonsin kommer att bli, expresskassa, vitlöksburgare, lyxshakes och gratis kaffe. Enough said.

Jag hatar mitt schema men är ändå inte hälften så trött som jag borde vara när jag kommer hem från skolan efter 240 lektioner och minst lika många uppgifter. Bara jag kan överleva kemi b så löser detta nog sig.

Det är redan torsdag dessutom, dagarna flyger fram när du faktiskt gör något vettigt... även fast biologilabrationerna aldrig har verkat så långa...



Tigerstyle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0