Food's gonna rock your world

Montags gefählt mir nicht. Nicht at all.

Hundra lektioner innan lunch och sen sluta två timmar efter de andra, inte så gied.

Men har faktiskt tagit hem läxor och jobbat idag, sammanhängande i 33 minuter. Stolt som få.

Ännu mer beundrandsvärt när man inser att jag drog ner pwrnapen till 19 min.

Träningen gick bra, dock lite trött i ryggen på grund av svettig rehab som utförs dagligen för all framtid.

Nya skorna kändes bra, dock var de nya svettiga gjutna sulorna något små för de nya skorna... så det behövs en lösning snabbt innan mina tår dör.

Men risgrynsgröt med hallon och kanel, en liter bonnamjölk och en proteinshake gör min kväll.

Laggan och tholle kan förövrigt vara de kördaste människorna någonsin.



Svettigt, men mättande


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0