High on training goddammit

Schleten måndag, alla fittiga volleybollare slutar 13.15. Jag har latin till 15.20, gimengömengubbe. Men det är ju bättre än kemi så vafan. Kom hem, pwrnap dirr. Vakna, äta allt inom synhåll, ladda kolhydrater, volleyboll, mat = Fantaloniskt glad Victor. Helt okej träning, trodde jag skulle dö efter 5 min men as far as bad goes it could have been a lot worse. Kommer ihåg varför jag egentligen gör skiten också. De här fantastiska 30 min efter träningen när man flyger på lila taggmoln. Helt ok.

Och sen lite kalla makaroner, iskall lilamjölk och Adam Smith på det. Guld

(Här skulle det länkas en video(som förövrigt betyder jag ser på latin) men den fanns ju inte, bollocks)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0