Jamenvisst

Måndag, underbar dag. Fysik, matte och svenska direkt på varandra innan lunch. Sen svettig biologi och lite latin. Helt ok, men fortfarande fittigt. Men sen sov jag min vana trogen en timmer så fort jag kom hem följt av laddande av massa kolhydrater och annat gott innan träningen. Vilken faktiskt gick ganska bra. Riktigt bra om man skulle vilja tro bitterfittornas urfader Erik Ullemark. För er som inte har träffat våran eminenta passare på riktigt går det inte riktigt förklara storheten i hans bitterhet men ialf. Han sa så mycket som citat "bra träning idag, du kanske kan bli något trots allt". Jag svarade ödmjukt att han såg lika lovande ut idag som han gjort sedan -87.

För övrigt så är ju valet åt helvete. Pinsamt att folk kan rösta på ett parti utan politik med argumentet "Det kan vara bra att få in lite nytänkare i riksdagen"... Jojo, lika bra som att låta påven sitta med i idol-juryn. Jag blir fan mörkrädd. Men tror på att alliansen kan göra något bra av de kommande 4 åren, hoppas om inget annat. Inte för att jag skulle röstat på dem om jag kunnat. Inte för att jag egentligen ville rösta rödgrönt. Utan för att jag vill att folk ska få det bra i allmänhet och Sverige som land i synnerhet. And that is all.

Sitter här och sjunger Seasons of love för pojkarna i Skype och känner mig romantisk denna regniga måndagskväll när löven faller utanför. Vad gör man inte...



Brapartiet ska bli större än SD nästa val, utan någon politik alls

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0