Måndagmorgon

07.40 6/9 2010

Sitter och väntar på att stordatan ska vakna till liv så jag kan skriva ut mitt fantaloniskt värdelösa schemat. Träningstart för volleybollen ikväll, taggad som få. Men förbereder mig för en värdelös träning, som det sig bör efter ett sommarlov utan boll. Lyckades med konststycket att lägga färdigt stengången i helgen, på bekostnad av knän och rygg men det blev ju rätt snöggt ändå. Kanske till och med kan få upp en bild på skapelsen om tid uppstår. Det har varit en rätt treflig sysselsättning stundtals då solen legat på och spotify shufflat fram något extra episkt ur min smått fantaloniska uppdaterade spellista. Livskvalite= stenläggning?

Men nu tror jag minsann datorn från helvete är färdig för utskrift. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0