Ojojoj

Dagen har varit ambitös från start! Började med att jag drog på mig träningsoverallsbyxorna och gick de 9 m i regnet och blåsten för att koka mig en schmal portion gröt. Som alltid, dock orkade jag för första gången inte byta byxor till något mer ambitiöst som sig bör då man ska idka inlärande, så det blev helt enkelt flanell och softbyxor. Passande i regnrusket, dock inte lika rockigt om man ska ha skolkort... men vad gör det om man ändå är och tränar när man ska ta det? Inget större skada skedd... rockigt med idrottskläder på inviduella kortet ju. Hoppas bara att jag blir infälld med min egna pose.

Nu tänkte jag bättra på dagen med att ta en liten pwrnap innan jag ska ta tag i hälsopedagogiken och förhoppningsvis kunna slutföra den idag. Men allt detta är ointressant i jämförelse med vad som händer i morgon bitti!

Nämligen årets första sovmorgon!

09.30 har aldrig sett så bra ut som på mitt schema.

Dock insåg jag precis att den lektionen är kemi... i vilket jag ligger sjuka mängder uppgifter efter... som skulle varit klara senast tills imorrn... det var det tagget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0