Sjuukt taggad

Sitter här och studsar av överskottsenergi.

Men ialf skolan: Matten fattar jag typ, Biologin är sjuk, Engelskan är en bit av kaka (Mvg på min redovisning förövrigt), Intervaller på idrotten är gött, tusen gånger bättre än svenska, fysiken är sjuk och svenskan har vi med Ugglan, enough said.

Så snabbt gick det att sammanfatta en skoldag. Schvårt.

Men nu studsar jag som sagt runt är löjligt glad, förmodligen för att vi är lediga imorgon... förmodligen för att jag ska ut och flyga med min mor och älsklingsbror (den hårige) och att jag slipper Ugglan (Epic win)

Men nu ska jag spela 7 omgångar Bejeweld Blits innan jag ska klippa gräset innan jag ska plugga fysik, latin och engelska innan jag ska träna. Gött liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0