Underbara Onsdag

Kan ha varit den bästa dagen på länge.

Vaknar klockan 9 helt utsövd till ett strålande höstväder och mor meddelar att det är avresa mot Gällstad inom en timme, avesum!

Så en ultraportion gröt senare så tog jag mor och bror in mot stan för att plocka upp älskade Markus innan vi styrde kosan söderut. Dåligt kul att övningsköra var det också, gah! Kan inte vänta tills körkort!

Väll framme så sprang vi runt på Lager och hittade en del smått och gott. Skank tischa, Phat Fram hoddie (3xl sjuk oversize förövrigt), två par jeans och några farfarströjor. Då hade juniorgöransson tröttnat och krävde sibylla innan han gick vidare. Rätt underskattat ställe förövrigt. Sedan flög vi runt lite tills vi tills slut hamnade i Logo factory och jag fick mig ett vinterställ som inte går av för hackor(mackor hihi). Utan tvekan dagens och kanske till och med årets bästa köp tillsammans med Frogskinsen. Sedan hem, packa upp, plugga på biologi, sova, äta lite kolhydrater och flyga iväg till en ganska gemytlig träning. Lite ris och lite ros. Dampade dock lite och rev sönder tröjan, hulkenstyle... kanske var lite onödigt så här i efterhand men då kändes det som det rätta. Jaja, den oranga volley2000 hade nog gjort sitt ändå, rip.

Nu får jag lite damp på att spaghettin klumpar sig vilket gör att det går segt att äta, irriterande som satan. Men taggar skola för fullt. Det går bra nu, redigt gött.



Jag inaction

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0