Duger i krig, helt klart

Hm, vad har hänt sen sist?

Jo, det har varit torsdag och jag hade sovmorgon.

Sen var det fredag, och jag hade sovmorgon. Sen var det träning som slutade 8 och direkt efter gentlemannamiddag som började 6(tog för övrigt 15 min att ta mig från förrtätt till efterrätt via huvudrätten, coolt). Lite semifylla och mest bara lite gött häng. Tjatade med folk utanför dagnys hela kvällen typ, helt ok.

Lördag, biologiplugg och falafel med pojkarna.

Idag, dubbla gympass. Började dagen med att ta en springtur i solskenet, nästan lite för bra för att vara sant. Dock svettigt, men man kan ju inte få allt. Gymmet gick bra och nu sitter jag här och njuter för att jag varit så jävla duktigt och pluggat biologi helt sammanhängande utan avbrott i 1+ timmer. Det har aldrig hänt, nånsin. Vädret har ju varit utom denna värld, satt ute på trappan och förundrades över de ljumma vindarna förut. Hade nästan glömt känslan.

Nu ska jag göra minsta möjliga och tagga för prov imorrn. Sen prov på onsdag och sen är det Osterreich som gäller. Fint som snus!

Livet är helt ok, helt klart.



C2H5OH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0