Fyfan

Asså jag vet fan inte vad som flugit i mig.

Jag är glad...

På riktigt.

Och det finns inte ett snökorn i sikte...

Är nog sjuk.

Lovet var soft, fick jobbat lite(cash money), fick åkt lite långbräda, fick grilla lite. Soft

Helgen spenderades till stor del i traktorn. Men igår fick jag sällskapa med NV:es finest(Fröken Liedholm, Fröken Kroogh och självklart Herr Söderholm) och vi lirade beach, käkade glass, käkade mackor och kollade fotboll. Najs, fo shizzle.

Idag har jag softat sönder tyipsifsisch. Fyra lektioner innan lektioner innan lunch och sent mest bara massa degande innan träningen. Som var jävligt soft, vi var fyra pers och spelade beach på allmän begäran (:D). Herr Gegerfält passade även på att ta upp sin mycket framgångsrika volleybollkarriär och överraskade med att nästan överglänsa sina tidiga meriter på en gång. Dock verkar har fortfarande ha lite problem att hålla fokus uppe i mer än 30 sek i sträck. Underbart. Har inte haft så här roligt på en träning sen the Golden days med Lilja! Sen att ligga på en madrass i en tom flobyhall tillsammans med tre andra halvnakna killar och göra situps är ju bara fantastiskt.

Körlektion istället för sovmorgon imorrn och sen halkan, kan bli bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0