Mainstream, how about no?

Igår var det fredag(my god) och det var lika soft som vanligt. Eller jag nästan bättre faktiskt. Började med massage och jag lyckades på något sätt hustla till mig en 20 min extra ryggmassage, något som jag drömt våta drömmar om sedan länge. Blev så mindfuckad efteråt att jag knappt gick att kontakta på säkert en timmen, gick runt i min egen varma, mjuka och avslappnade värld. WIN! Under den tiden hann jag med att ha matte och käka tacos. Sen var det biologilabb, som avklarades på 5 min eftersom man har iPhone. WIN! Sen körlektion, parkering. Och blev faktiskt lite stolt över mig själv när Fredrik sa att han var imponerad, och sen tillade att han faktiskt menade det för en gångs skull. Sjukt. Hem, äta, träna småbarn, hem, äta. Och vad hände sen?

Nej, inte fylla som alla andra "normala" 17-åringar. Jag satt framför datorn och planerade dagens gympass. Alla två.

Lördag(läs idag), gick upp 07.30(entimmessovmorgonmagad) och slängde i mig lite vitaminer och gröt. Sen in till stan, springa halva slingan innan gymmet. Pressa mage, rygg och ben tills bristningsgränsen innan jag drog hem och käkade. Nu sitter jag här i soffan och väntar på att maten ska sjunka lite innan jag drar in och kör lite discogym(överkropp).

Inga direkta planer för resten av dagen, lär ju vara rätt nöjd med att bara få sitta ner och ta det lugnt efter nån timme till på g-ymmet. Så fuckers, hur nyttiga har ni varit idag?



Saknar inte alls sjuka kvällar efter en dag i skidskolan... eller

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0