Semifint

Måndagmorgon osv.

Måndagar är ganska mycket en pain in the ass. Fast en slapp sådan(hehe). Hål mest hela tiden och ett jävla väntande på lektioner och mat. Massage är den bästa kursen som finns, period. Bli masserad i 40 min innan man kliver ut i solskenet fullpumpad med endorfin, cystin och gud vet allt. Bra känns det ialf.

Tänkte väll vara duktig och åka iväg till Floby en sväng och hetsa mina små barn till stordåd. Sen ska jag nog stressläsa lite körkortsteori så att inte Fredrik dödar mig imorrn.

Rätt ägd jag blev när jag bokade in en lektion 08.15 på en dag då vi egentligen är lediga... men då kan jag ju passa på att lyfta lite skrot. Beach 11 osv.



V.I.G.I As Good As It Gets

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0