Vad fan är det här egentligen?

Livet är lite för jävla bra just nu känns det som. Men hey, vem är jag att klaga? Det är ju rätt giedo ändå.

Började dagen med massage(win), sen lilla uppkörningen med Jörgen. Gick riktigt bra, hade fått en sådan där lapp som det står kör på om det hade varit på riktigt. Herr Thorell hade bara några minor invändningar som jag ska försöka rätta till på dirren.

Sen var det utv-samtal, gick också bra. Sköter mig tydligen rätt bra och är tydligen trevlig. Fint.

Sen sjuka diagnoser i matten som fukkade ur. Blir glad om jag får ett poäng. Men nu vet jag ju ialf att jag måste plugga(som om jag inte visste det, bah!)

Sen steka lite med grabbarna grus och lira boll i solen. Biologi. Sjuk fredagsensemble. Sen hem och käka gröt innan jag flög till träningen.

Spelade bara inne idag och det var rätt konstigt att komma tillbaks efter några gånger på sand. Men det löste sig. Kan till och med utöka listan på smashar som jag är helt och fullt nöjd med till hela 3 stycken under min "karrriär"(innan var det 1(sen spelade vi ju på 2.35 idag men det väljer jag att ignorera))

Så livet känns rätt fint nu, solen skiner mest hela tiden och nu kommer snart lönen. Fifan vad fint.



*winkwink*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0