Wednesdays im tpl

Näe inte riktigt, sovmorgon en timme. Två lektioner sen håhåhååål, sen två lektioner och heråå. Rätt okej. Drog en så fruktansvärt underbar powernap i soffan innan träningen också, bästa någonsin. Skulle bara kunna ligga och snooza i 20 minuters intervaller en hel vecka. Känslan man får när man inser att man får somna om istället för att gå upp är ju som honung för själen. Isch. Men ni förstår vartåt det barkar i alla fall.

Två pers på träningen, undertecknad och Herr Ekstrand Junior. Bäddat för elitprestationer alltså. Gick faktiskt rätt bra allt som allt, får ju se mig slagen ute på kanten gång på gång men skyller på att den där juniorjävel har lite reach-fördel. Som det långa as han är liksom.

Sen är dt faktiskt helt okej att massage är inställd både imorrn och på fredag. Inte för att det är tråkigt på lektionerna med snarare för att sovmorgon aldrig sitter fel. Upp 10, ta på sig kläder, dra till skolan och käka lunch och du är färdig för en heldag. Asnajs!

Sen närmar ju sig Österrike, påsklovet, körkortet och värmen sig med stormsteg! Trots att jag fortfande håller fast vid ståndpunkten att jag hellre hade haft -20 och snöstorm året runt kan jag hålla med om att bruna ben på stranden är rätt kalas också.



Just fukkin your mind, no biggie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0