Ett liv

Ibland tar livet oväntade vändningar, jag lyckas med att sätta på ett nytt skärmskydd till telefånen(nästan helt perfekt, eller ja) och Linus skriver inlägg.

Sedan finns det andra saker som mer verka höra till vardagen numera. Som att miljökunskapen hittills verkar vara en riktigt soft kurs. Det enda som händer är att Lars visar bilder och filmer som får det att vända sig i magen när man inser att det faktiskt är under våran generation som allting(oh yes sir, I mean everything) kommer att skita sig. Sedan är det ju inte första gången vi är lediga från Ugglans lektioner, tvärtom. Till exempel så var hon ledig igår vilket innebar 3 timmars sovmorgon, och sedan är hon sjuk idag vilket ger oss 4 timmars hål och sedan får vi sluta en timme tidigare. Alla är nöjda och glada.

Vem var det som sa att män inte kan multitaska förövrigt? Här sitter jag och bloggar, kollar twitter, fejjan, tuben samtidigt som jag kikar runt på Junkyard. Simultankapacitet hejhej

Nu har jag tittat igenom The Adjustment Bureau, som förövrigt var bra(vilket är betyget över sevärd) och ska inmundiga lite lunch med mina kära föräldrar innan jag åker tillbaks till skolan och pratar lite med Oliviera. Träning ikväll osv. Solen skiner. Har skjorta på mig. Kunde varit värre. Helt klart. No doubt.

Luktar lik i munnen också... hehe... tuggummi någon?



Alla vi som är unga i sinnet räcker upp handen nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0