Frustrationen som uppstår

Jag är beredd att döda, mörda, ha ihjäl och framförallt orsaka våran jävla helvetesmaskin till skrivare så mycket smärta som en plastklump bara kan uppleva.

Vad nu, tänker ni förstås. Let me tell you the story...

Igår började jag med en lätt sanering av mitt hus som skulle bestå av det vanliga upplockandet av saker och dammsugandet, men det ballade ur till att bli en rensning och omorganisering av precis allting jag äger och har. Vilket i sin tur ledde till att jag tog tag i den sedan uttänkta visionen om att slänga upp lite bilder på väggarna för att förgylla tillvaron för alla som kan tänkas befinna sig i mitt rum. Sagt och gjort började jag gå igenom gamla fotoalbum och hittade en hel del guldkorn, problemen uppstår när jag rensat datorn på sådant som jag vill få utprintat. Glad i hågen slår jag mig ned vid skrivaren, kopplar in den, laddar med papper och gör i ordning. Jag menar för idag funkar den säkert lika bra som alla andra dagar(eller snarare inte funkar alls som alla andra dagar...)

Föga fårvånade stöter jag alltså på patrull direkt, papper fastnar, färgen måste fyllas på och då fattar inte skrivaren vart den var innan och jada jada. Så nu sitter jag här med en halvt fulländad vision i knät och 40 ofullständiga bilder... samt en hel del frustration... vad fan gör du på en tisdag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0