Ljuva Onsdag

För första gången på länge är jag riktigt pigg på morgonen, och man kan inte ens skylla det på inspirerande väder(snarare tvärtom) utan bara genuin pigghet. Bådar gott inför kommande skolstart. Bollade lite ideer igår med mitt favoritbollplank om projektarbetet och blev riktigt inspirerad/taggad. Lite skönt. Mycket skönt.

Sitter inne och är trevlig. Jag, mor och Torsten sitter vid varsin laptop i tv-rummet och utbyter inte alltför många intelligenta tankegångar. Bra start på morgonen. Snart är det jobb och idag står det el-stängseluppförsel(just made that up) på schemat. Så när dagen är slut kommer mina händer förmodligen vara fyllda av glasfiberstickor, vilket är inte alls så trevligt som det låter. Men man kan ju inte med att ha handskar på sig. Speciellt när pappa tycker att jag ska skydda mina "frökenfingrar"... Fröken kan han vara själv.

Livet är göttigt(för att citera en av mina favoritmorgonpratare) och det krävs inte alltför mycket eftertanke för att det ska fortsätta så. Lever för dagen och inser att det här flowet inte kommer vara för evigt. Men man ska inte klaga om man inte har roligare än när man gör på sig hoy!

(Fått tummen ur och fyllt på lite sommarbilder på fejjan också(om nu någon skulle kolla här innan där men aja) sevärt som fäen)



Punktering på motorväg är kul, som fäen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0