Njuter

Hemma efter en ganska lång bilfärd fylld utav massa ointressanta upplevelser som knappt borde kallas upplevelser. Som att det tar ganska exakt 6 sekunder för en kvinna, körandes en blå Ford Focus av okänd årsmodell, att glömma av att trycka på den högra pedalen då hon istället funnit stort intresse för sin mobiltelefon som sitter klistrad i hennes hand medans hon försöker fixa till sitt smink. Sedan tar det 30-40 innan hon kommer ihåg att hon framför ett fordon på motorväg och just nu ligger mitt över 2 filer i knappa 70 km/h... Hon rättar till problemet och finner sin rätta plats i högerfilen medans hon ökar hastigheten. Gissa vad som händer 6 sekunder efter detta?

Nog om Ford-förare och tillbaka till verkligheten. Jag lyckades tajma maten perfekt och ligger nu här på sängen och smälter den för fulla muggar. Tror banne mig att jag stannar här en stund.

Det var lite fest i helgen. Jag blev svettig. Jag blev blöt och jag blev väldigt glad av att få hänga med bland annat 2 utav Falköpings finaste pojkar. Detta fångades även på bild(vilken återfinns i botten av inlägget, väl mött). Sen fick jag även årets glad-dans-damp när min absoluta favorit låt(in da bottom) för tillfället spelades on da dancefloor.

Hörde att det skulle bli fint väder imorrn(även om det för stunden känns rätt långt borta) så ska nog försöka organisera lite utomhusjobb för att försöka hålla fast den lilla bränna man har kvar lite lite till...




And the anthem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0