Semester no. X

Sitter på soffan och slötittar lite lätt på något b-program medans jag ägnar desto mer energi åt att leta igenom nätet efter en overall till vintern... nästan så man sitter lite och längtar. Tänk dig, klockan ringer halv åtta, du vaknar snabbt och drar på dig understället och ovanpå Uglin fort som bara faen för att temperaturen i rummet ´ligger runt 15-16. Du öppnar dörren, becksvart, snön singlar ner i stora fluffiga flingor. In och käka gröt och sedan packa bilen och åka in till backen... Jag blir nästan lite kåt...

Men nog om det. Hade en riktigt fin dag igår, det var varmt och fint och brännan bättrades på lite(kanske för sista gången i sommar känns det som). Tog även upp min ännu icke påbörjade vindsurfingskarriär(läs aldrig prövat innan). Gick helt ok, bättre än förväntat. Roligt som faen. Men idag blir det nog tyvärr ingen favorit i repris då det är klass 1-varning över hela bohuslän och det blåser kuling...

Och ja, för er som inte förstått det så hänger jag i Laggans stuga i Brastad med nyss nämnde och Tholle. Förmodligen det bästa möjliga slutet på det bästa möjliga sommarlovet. Avesome.

(Tyvärr så har jag inga smaskiga bilder att bjuda på, saary)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0