Skrällar!

Skrällar till det med ett inlägg när man fått ett så fint omdöme så man nästan blir lite äcklad.
Ja vad ska man säga här sitter jag med mina egenköpta presenter och ett ytterst fint ölglas fyllt med en laglig lager på en måndag, något ovan sinnesstämning men vem är jag att klaga.
Men som jag brukar säga det är ju fantastiskt att få kunna göra banktransaktioner på egen hand och även att få möjlighet att ta körkort, MEEN, man är ändå inte vuxen förrens man är trettio och då är det ändå bara ett tillfälle där man borde tänka över saker så framåt trettiofem kan man ta steget in i vuxenlivet.
Så jag har, få se här nu, femton år ungdom kvar.
Dags att leva lite.
(Tänkte göra en liten utläggning om vad som förorsakar vissa av mina beteenden som Victor så finstilt skrev lite om men det låter vi nog bli.)
Jag är ju inte den som tycker om att använda stora fina termer för att ja, det är ju som det är.
Men det tidigare inlägget var nog bland de finaste textraderna någon nån gång har dedikerat till mig och det är jag mycket tacksam för!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0