Vad är upp?

Lördagkväll gick till historien. Grädde flög och penispumpen gick varm. Det var förfesten hos Mr Zkillan i korta drag. Chips var också en viktig del av kvällen. Övriga notiser från kvällen var väll att det var nedrans mycket folk ute och hade man då tappat bort någon som man sedemera skulle hitta så finns det ett otroligt passande ordspråk innefattande höstackar och nålar. Byt och höstacken mot raggare och nålen mot ett mål(rim, scbäm) så vet du hur enkelt det var. Tagget var på topp ändå och kvällen avlsutades på bästa möjliga sätt med ett kvällsdopp i pankvi. Bara klena människor skulle välja något så banalt som badet för att kyla ned sig efter en festkväll(nämnas bör ju också att temperaturen på Plantis var hög, luftfuktigheten högre och människorna var packade som sillar så bad någonstans var behövligt för alla inblandade.)

I söndags gjordes minsta möjliga, kanske lite för lite för min numera något svedda bringa. Glad i hågen lade jag mig i solen vid 10, vaknade 11.30, kollade tv i en timme innan jag drog en falafel och sedan somnade jag igen och väcktes vid 16.00 och då hade jag transformerats likt en kräfta från lätt grådassig färg till röd. Dock fotade jag inte kalaset men ni kan ju tänka er...

Idag har det varit jobb för hela slanten. Inte kul för fem öre men vad gör man inte. Stranden hade ju varit den enda platsen som man kunde spenderat dagen med det goda samvetet i behåll.

En notis är att man under något så icke psykiskt eller fysiskt krävande arbete som lastmaskinskörning hinner tänka väldigt mycket under en dag. Mycket intressanta saker men dock försvinner det mesta innan man hinner skriva ned något vettigt här men det är ju så att får man inte träna hjärnan med själva arbetet så går tankarna på högvarv istället. Det är det som händer.

För övrigt kan jag nog vara världens äckligaste människa just nu då jag inte duschat sen i Lördags morse. Dock kan jag ju till mitt försvar säga att jag faktiskt badat 2 gånger i Panka. Om det nu är någon tröst... då det snarare är att bada i bajs...

Till exempel har jag blivit inspirerad (eller kanske blev jag bara det undermedvetet i Lördags natt/Söndags morse). Det är nakenchockskrig på g. Anders har lagt ribban, jag svarar. Who's next?

It's on



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0