Det man inte har i huvudet

Förundras lite över dagen. På något vis kände jag mig mer trött och sliten idag efter 4Ö timmars sömn än igår, då jag förmodligen fortfarande var full och hade legat på ett svettigt golv och kramat en svettig volleybollare... går det ens?
Luciatågen idag var... ja, inte på topp kanske. Det var väldigt tunnt på tenor-fronten och de som var där gjorde så gott de kunde. Man hade behövt den beryktade Anders-Oscar-Edvard-trion, då hade det blivit åka av.
Basarna gjorde väll det vi brukar göra, äga. Bara Palme som plötsligt fick för sig att göra lite egna stämmor och sen stå fast vid att det minsann alltid varit så. Han är så söt när han gör så.
Var verkligen ur-seg på Byttan. Försökte att hålla mig ifrån kunderna för att inte skämma ut mig själv. Spenderade mesta tiden med att plocka fram varor.
Mitt mål var att försöka gå på volleybollträningen också men jag kom fram till att det är nog bättre att jag gör det en dag då jag inte skulle dö innan jag fått på mig skorna. Låter det ok?
Känner mig nästan lite matt på känslor efter helgen. Det har verkligen varit ett gäng actionpackade dagar. Saknade flickvänner som gjort comeback på hemmaplan, svettiga luciatåg och otroliga klassfester. Kommer livet någonsin repa sig efter detta?
Svaret på den frågan är nog ja. Kommer bara snön så drar nog saker och ting igång... vänta bara.
One trick wonder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0