Inte bra, men okej kanske?

Vet inte om jag skulle säga att jag är en bra människa. Speciellt inte idag. Men jag har faktiskt skrivit ett PM och låtsas läsa på lite om miljökunskapen. Och jag har ringt och uppdaterat Per om knäproblemet. Och jag missade inte tiden hos sjukgymnasten, och jag var inte så jobbig på luciaövningen, och... det var nog dagens goda gärningar.
Nu har jag legat här i min Ugli och fryst om fötterna i snart en timme. Jag är hungrig.
Och sa jag att jag fryser om fötterna?
Hur faen kan jag, världens (inofficiellt) svettigaste människa frysa om fötterna. Jag spenderar ju mesta tiden på dygnet med att svettas men nu, när jag sitter här inne i värmen, DÅ fryser jag. Det var det värsta.
Första luciaframträdandet imorgon, ska bli kul, på riktigt! Sedan jobbelijobb. Kan bli en kul dag. Bra Victor.
Och förresten, det är snö ute. Detta informerade Pia mig om imorses innan jag kommit ur sängen och ännu mindre tittat ut, så nu vet ni. Bra Pia.
Gosigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0