Korv

Inser att jag måste börja variera mina rubriker först och främst. Alla börjar med hej, helvete, hamen, så'atte eller ngot sådant. Frågan är ju hur många som läser rubriken...
Jag är trött. Riktigt trött. Somnade precis. Tappade boken i golvet och vaknade igen, bra Victor.
Det har varit en ganska intensiv dag.
Började med världens längsta redovisning på miljön. Efter det var det dags för de efterlängtade 80 längderna i bassängen på Odenbadet... Men det var inte ens hälften så jobbigt som jag trott, inte tog det lika otröstligt lång tid som förväntat heller. En timmes plaskande och sen var jag klar. Enda problemet var att mitt knä låste sig om jag simmade ryggsim i mer än en längd åt gången, ett fis-i-vinden problem, helt klart. Sen psykologi. Go' mat till lunch, bra skolan. En fantastiskt lång Med-grund lektion. Lite svenska och ett väääldigt långt körrep. Höll på att bryta ihop flera gånger under detta rep, främst för att jag var trött och sedan för att det tjafsades och gnälldes angående lucia, igen. Kände mig hur bitter som helst och undrade i mitt stilla sinne varför i helvete jag låtit mig luras in i detta i år igen, men efter vi övat igenom de två sista låtarna kände jag att det faktiskt kan bli fint ändå. Var nog mest trött. Bra. Sedan toppade jag av dagen i stan med att köra rehab-passet(vilket är det jobbigaste jag någonsin gjort på gymmet, aldrig fått så ont under ett pass. Men bra ont.) och lite axlar. Sedan tog min dag ännu ett steg i rätt riktning när det serverades pannkakor i samma stund jag klev innaför tröskeln hemma.
Och nu sitter jag här, lite nyvaken och lyssnar på Carls julskiva och undrar hur fan jag ska klara provet i medicin imorgon. Somnar med boken i hand när som helst. Längtar tills nästa fredag. Bara så att ni vet. Puss
Simma är kul men jag föredrar att bada

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0