"Livet har sina sjuka stunder"

Vaknar och känner mig som hämtad ur the Living dead. Stressar för att inte vara pinsamt Palme-sen till samhällen. Självklart messar Palme-svinet tre sekunder innan jag kommer in i klassrummet och hetsar, bara för att han råkade komma in fem sekunder innan mig, svin. Fika och lek på första lektionen. Och efter detta spårade dagen ur. Urfakkelse dagen lång och bara massa roligt cep i matsalen och cafeterian bland annat. Han köpa den näst sista julklappen och dra en liten fika med Palmelito, Wolff och Ingesson gled förbi dessutom(Winning).

Mer lekar på engelskan(frågan är om hålet på 4Ö år var värt det...) och sedan körövning. Gustav hetsar och säger att det är massa folk på byttan och knappt någon personal, jag går tidigt från övning och stressar ner som en idiot och flyger in igenom dörren... Inte en människa där knappt. Helvete Gustav.

Efter Byttvi så tittade jag med några andra sjuka idioter på estetarnas julkonsert. De var duktiga men musiklärarna(självklart med Per och Charlotte i spetsen) stal showen i vanlig ordning. Bland annat med ett riktigt häftigt acapella nummer av Ding dong merrily on high, burk-style! Hoppas det kommer upp video på detta inom en snar framtid.

Sedan blev jag medtvingad till donken. Ja, faktiskt! Jag ville hem och äta men Anton sa att han bjöd mig om jag kom och... ja, jag är ju inte den som är den.

Lite härligt snöbollskrig med grabbarna innan jag styrde kosan hemåt. ÅH vad jag älskar snö och framförallt att bete mig som om jag vore fem igen!

Pittan kommer hem imorgon, fint liv.



Fina grappar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0