"När en' ändå höller på"

I söndags så vaknade jag upp med två svettiga pojkar i sängen som kastade in snö under mitt täcke.
Det hela började egentligen kvällen innan då vi(Anton, jag och Anders) hade varit på bio, varit på max och fukkat ur på Ica Maxi. Efter det styrde vi kosan mot Casa del Goran och tittade på A-team innan vi sött insomnade på varsina sovplatser.
Efter det något brutala uppvaknandet söndag morgon så låg jag i sängen och myste medans pojkarna ägnade sig åt lite krigsföring, i form av videospel. Närmare bestämt lite Fifa. Sova vidare var därefter inget att tänka på...
Pojkarna gav sig av strax innan lunch och jag gick upp och åt frukost innan byttan. Efter byttan så drog jag direkt till gymmet och körde lite mer mage och axlar, mest för att jag kan.
Efter träningen försökte jag plugga lite samhäll men det gick väll... sådär om jag ska vara ärlig...
Idag vaknade jag och kände mig riktigt tillfreds med livet, alltid bra att starta dagen så! Vi såg på film första lektionen och andra lektionen var vigd åt Redovisningar i svenska B, som jag redan gjort, alltså var jag ledig fram tills samhällen klockan 13 då vi skulle ha prov...
Det känns som att får jag IG någon gång så är det bannemig nu. Massa hitte-på-frågor som man inte ens kunde ordbajsa något på, inte bra.
Sen hem och träffa Sara som precis kommit hem från Österrike. Så gosigt att träffa henne igen! Tycker ju faktiskt om henne en hel del... även om det tar emot att erkänna. Sedan tog jag med syster och bror till byttan. Det var meningen att vi skulle fixa pjäxor till Torsten, vilket vi gjorde, men jag lyckades även lura på min kära syster ett par nya pjäxor. Eller ja lura och lura, hon hittade ett par jävligt bra. Bra där.
Sedan så lurade jag iväg mig själv på tyngdlyftningsträning(eller styrkelyft, glömmer ju alltid av vad som är vad!) med Gustav. Vi invaderade träningslokalen med öppna sinnen. Kjell-Åke tig oss under sina vingar och lärde oss allt han kunde... eller försökte lära oss en del. Vi var tydligen lite utav naturbegåvningar båda två, känns ju roligt det. Får väll se vart detta ska ta vägen men det verkar riktigt kul att kunna träna på det sättet istället för att gå ensam på gymmet och låtsasträna.
Bra Victor.
Fan, glömde ju nämna dagens andra hemvändare! Jocke Sundh passade på att tittat in i skolan, saknat den lille gulltotten. Helt otroligt hur lite som har ändrats på ett halvår, det är som han aldrig åkt. Bra Jocke
Nu vill jag bara att Pia ska komma hem och att det ska bli lov. Sen är det SG.
GOSINGAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0