Rövabös vad tiden går!

Nu är det nästan skamligt länge sedan jag lade upp ett inlägg som inte diktades i synnerligen onyktert tillstånd liggandes på ett köksgolv.
Men till mitt försvar vill jag hävda att jag bannemig haft fullt upp.
Kompisjulafton, vanlig julafton, fest, kalas, bio, Skövde osv.
Har haft en alldeles ypperlig jul! Många uppskattade presenter, till exempel ett par löpartights, ett kort på världens finaste pojkar(Ja, självklart är det Anders och Agne) och ett munspel, bara sådär. Och oj, höll på att glömma! En jättefin klocka av Torsten(the real one) och Eva!
Har hängt endel med Pittan nu när hon varit hemma, fruktansvärt gemytligt. Det var även väldigt trevligt att träffa massa "Oldie-NV:are" i söndags, man vet att man är kass när man får träffa eliten
Igår kväll tittade jag på The Stig-Helmer Story med Mr, Mrs och Junior Wolff samt en kusin Wolff. Filmen var sådär, kunde gjorts betydligt bättre men bioupplevelsen var som alltid mysig.
Idag har jag njutit av ledigheten = sovit hyffsat länge och spelat tv-spel tills ögonen går i kors. Sedan har jag hunnit säga adjö till min syster som åkte tillbaks till Innsbruck. På eftermiddagen tog jag med Torsten(the fake one) och Anders till Skövde för lite "shopping". Jag fick två skjortor, främst för att jag var i ett så himla akut-behov av just skjortor... ehe... Erik köpte ett spel, en tischa och en svinsnygg skjorta! Anders gick inte loss så mycket utan nöjde sig med en flashig skjorta från MQ som han dessutom betalade halva priset på, bra Anders.
Nu har jag varit på tyngdlyftningsträning. Jävlar vad kul det är att lära sig nya saker, speciellt när det innefattar fysiskt arbete. Försöker verkligen dammsuga in alla tips jag får för att kunna verkställa dem på bästa sätt. Bra Victor. Fick även anledning att inviga mina tights. Vissa kanske skulle påstå att det är bögigt. Visst kör i vind ba. Men det är också jävligt gött och har man inget att dölja, så varför inte? Ehe...
Nu ska jag ladda för ett dygn fyllt med TV-spel, film och cep. De inbjudna är .... BABABRBBABDABBABBA(Trumvirvel i text)... ERIK "GULLESNUTTEN" WENDEL, OSCAR "BK" JOHANSSON, ANTON "AGNEZONI" AGNESSON, EDVARD "SNYGG-EDVARD" FREDÉN OCH SIST MEN INTE MINST... ANDERS "RJSV" SÖDERHOOOOOOOLM!
Frågor på det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0