Så gosigosigt

Full fart idag. Började 8 med en mycket intressant föreläsning om sparande och aktier, blev så biten att jag gick med i Unga Aktiesparare. Får väll ta tag i det och tjäna några miljoner. How hard can it be?
Sedan gym. Psykologi. Kör. Lite donken med Mårten och Palme för att lugna nerverna inför Lucia. Första framträdandet var på församlingshemmet SPF. Gick faktiskt bra. RIktigt bra kanske till och med. Bra respons från publiken. Sedan var det på ålderdomshemmet avd. Trätorget. Då känner man också att man gör en god gärning, en del började till och med gråta för att de tyckte de var så bra. Det är så att det nästan gör lite ont i hjärtat när man ser det, SÅ FINT!
Sedan var det bara att lämna av ett gäng vid skolan och racea ner till byttan och storma in i särken. Fick endel kommentarer, men det är ju just därför man ska handla på byttan. För att personalen är så jävla FONKV. Bra Byttan.
Som tur var det inte jättestressigt idag. Kände att alla de jag hjälpte idag blev nöjda. Blir glad när jag känner att folk blir glada över att få hjälp. Glad av att hjälpa. Bra dag Victor.
Nu ska jag låtsas plugga miljö. Tror faktiskt att om det vill sig riktigt illa imorgon kan jag behöva se mitt första IG. Men det är ju förstås bara om Lars väljer att vara jävlig och ge världens svåraste prov. Men det skulle han väll aldrig få för sig... eller? Jag kan säkert trösta mig med att jag kommer klara mig bättre än Sean. Alltid nått som käringa sa.
"I make this shit look good"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0