I'm avesome

klockan är 09.46, jag har sovit 9 timmar, -14 och stråålande solsken. Hade jag varit en normal människa hade jag trängts med 2000 människor i bygelliften idag. Men eftersom jag inte är normal ska jag åka till Falkenberg och spela lite volleyboll med ett riktigt brögäng. Sen har jag kommit fram till att jag nog inte har ont, jag är sjuk. För annars har man inte dödligt ont på 4Ö ställen samtidigt pga av att man vilat. Jag som trodde jag förklarat för min kära kropp att jag inte kunde vara sjuk tills vecka 10... fäkk.

Men den här låten gör mitt liv lite bättre(vilket ändå är rätt remarkabelt då det faktiskt är rätt bra, vädret gör mig ju barnsligt glad vare sig jag utnyttjar det eller ej)

HElvetE då, inbäddningen funkar ju halvbra... och länkar med... fäkk.

http://www.youtube.com/watch?v=OYws8biwOYc


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0