Livet är underbart

Hur glad är man när man springer runt halvnaken i snön sjungandes Dancing Queen i falsett efter en dags arbete?

Svar: Ingen aning, men man är nog jävligt tillfreds med livet ialf.

Det är ialf hur jag ser på saken, sen om mina skidskoleungar tycker jag är lite tappad när jag hoppar, dansar och sjunger medans jag försöker se ut som en giraff det är deras problem. Im just to cool to care... or something.

En väldigt trevlig avslutning på en väldigt trevlig dag, 2 lärare och 3 löjligt taggade barn(red. anm. lärarna var ännu mer taggade iofs). Jag menar om ungarna drar rakt ner i backen, vurpar, ställer sig upp och tjuter utav lycka: "Yes, jag är mästare. JAG TAPPADE BÅDA SKIDORNA!" med ett leende som sträcker sig från öra till öra. Kan man något annat än älska sitt jobb då? Semitvek asså.

Om ni inte har förstått det än så har det varit en bra dag med höjdpunker som Pia med skidhjälm på banken, kebabrulle med idioterna, bytt o nytt med idioterna och handla godis med idioterna. En fantalonisk dag. Sen att de flesta barnen varit glada och duktiga är ju bara avesome i sig självt.

Har aldrig varit såhär taggad på att dra till Bad Gastein som nu, BETTER WATCH OUT!



"Sisten ner är en rutten Enchilada!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0