Lov, what?

+10 timmars arbetsdag, kaffe, krusbärspaj, kebabrulle, vitlöksås, nya boots beställda

-skräpig rygg, skräpiga knän, gnälliga göteborgare, gurglande dansker

Att gå upp har aldrig varit någon dans på rosor, men de senaste dagarna har det snarare varit gyttjebrottning på glödande kol. Inget roligt alls den första timmen innan kroppen kommit igång, och spec när allt smärtlindrande i huset göransson är slut. Rätt soft dag på jobbet, fast mjäh. Första halvan var lugn och sen lagom till att Jonathan gått hem kom danskexpressen. Jag måste vara sämst i världen på att förstå danska och det underlättas inte utav att de alltid kommer och vill ha hjälp i grupp och pratar i mun på varandra. Men jag lyckades ialf lista ut att en frågade om vädret och en annan undrade om jag kunde skriva upp hans fotstorlek, två mycket nöjda danskar. De kanske har känslor de med...

Sen har jag fått min andra kebabrulle på två dagar, satt döligt fint. Sen har jag beställt ett par nya boots. Är löjligt taggad på att se hur de känns, det ska bli skönt att åka bräda med boots som faktiskt håller fast fötterna i brädan.

Kan bli intressant att se hur ryggen känns om 24 timmar efter några lektioner i skidskolan, wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0