Urpumpad

Känner mig som en urvriden disktrasa. Efter en fantastisk vecka i Bad Gastein är det inte mycket som verkar så jävla roligt längre. Ett konstant lyckorus på en vecka gör även den bäste ganska mätt på intryck. Vaknade upp med feber och halsont imorse. Det var förmodligen uteblivandet av den dagliga dosen jäger som gjorde att det slutligen bröt igenom... lagom roligt. Drog hem vid 12, sov i 4 timmar, pluggade latin i en halv, sen har jag suttit och degat ikapp framför datorn och laddat upp alla otroliga bilder från resan. En kär vän påpekade att det verkade som det hade varit mycket fest och lite åkning om man utgick ifrån bilderna... något jag gärna vill dementera. Det var snarare så att jag inte gick så hårt på festandet(inte varje dag ialf...) och då kunde fota. Istället gick jag ut väldigt hårt i backen och hann/ville inte fota så mycket. Där av den felaktiga slutsatsen. Men jag orkar inte recapa veckan idag, känner snarare för ett avsnitt House och sen lite mer sån däringa sömn. Men nämnvärt är att jag gav efter för mitt köpsug och inkasserade ett par nya goggles... mamma gjorde sitt bästa för att påpeka sin rädsla för när jag ska få hålla i mina pengar helt själv. Hon påstod att det aldrig skulle funka. Men I beg the differ. Jag menar, jag behöver ju faktiskt ett par goggles för soliga förhållanden. Det är ett måste... isch... Det är ialf lika roligt att handla för det! So long fukkers!



Standard barktuggarpose


Jag menar, man behöver ju minst 2 par. Helst 3, eller 4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0