3 vs 3

3 Dåliga: Jag orkar inte plugga matte när jag nästan somnar på väg hem. Jag vill bara gråta när det är plusgrader i Januari. Jag hinner ingenting.

3 Bra: Torstein Horgmos videoblogg gör mitt liv lite mer uthärdligt(http://vimeo.com/user1083256). Svenskan är färdig och redovisad. Ledde idrottslektionen idag så slipper "bäva" inför det, inte ens svårt.

Känner bara för att sova mest hela tiden, ialf då jag inte är omgiven av människor. Hade en svår stund framför gröten idag igen men lyckades hålla mig vid liv och ta mig till skolan. Rätt soft ändå, glida runt och tjöta är ju inte helt fel. Idrottslektionen var som ovan nämnt inte ens svår att leda. Men jag hade väll inte väntat mig något annat direkt, är ju van vid gnälliga småbarn istället för duktiga gymnasieelever som både lyssnar och förstår, sådan lyx har vi inte i skidskolan...

Blev lite gym med Linus efter skolan, knäna höll ihop bra och jag maxxade lite discogym... bara för att jag är så jävla bief osv

Sen skulle jag pluggat matte på dirren när jag kom hem var det tänkt... men jag var sååå nära på att somna när jag körde hem så jag orkade verkligen inte läsa om aritmetiska talföljder och ännu mindre räkna. Så det går la som det går.

Nu tänkte jag nog kolla på lite handboll innan jag gör det jag längtat efter ända sedan jag gick upp. Nämligen gå och lägga sig. Fin meningsbyggnad där osv...



Grattis på 18-årsdagen Gew!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0