Dagens mest onödiga lista #1

Saker som jag vill göra innan jag går och lägger mig:

-Beställa världens största hoodie

-Se på yr att det kommer snöa hela natten

-Åka bräda i slaskig snö i solskenet

-Ta bilder i slaskig snö i solskenet

-Köpa en gopro

-Filma i slaskig snö i solskenet

-Hitta tejpjäveln

-Tejpa mitt knä

-Hitta min sista redbull

-Dricka min sista redbull

-Torka ur boardbagen

-Hitta världens bästa skidfilm

-Få världens bästa internet

-Få världens bästa dator(eller ja, det räcker med ens som fungerar...)

-Få reda på att skolan brunnit ner och vi har jullov till påsk

-Odla ut en funktionsduglig mustasch



Men mest av allt vill jag ha lite extratid någondag då jag faktiskt hinner göra någonting...



Klad hest

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0