En typisk träningskväll

Sitter här nöjd med livet, eller ialf såpass trött att jag inte orkar hata det. Benen värker lite efter hårda prövningar. Träningen var hyffsad, noterbart hur jag gick från självmordsbenägen till lyrisk på 15 min. Volleybollens fina sida, bättre än tvärtom. Rätt gött att lira lite boll med pajka assååå.

Rätt hård dag i skidskolan, det var dags för att starta upp nya tredagars-grupper idag så det var mer eller mindre mayhem hela tiden. Men men det löser sig som käringa sa.

Känner av det nu dock, blir ganska långa dar när man ska tönta sig och träna o shiet. Borde vara lite bög och bara tjäna pengar ist. Fast ne.

Känner mig trött, gammal, sliten och lite ensam. Sistnämnda katalyseras nog lite av den deppiga skitmusiken som jag har på chill-listan som jag hittat tillbaka till efter en låång tids uppehåll.

Nämnvärt är ju även att Herr Ullemark hade hittat tillbaka till Flobyhallen och firade det med att ge mig en liten träff med bänken. Knä <3 Bänk <3 Tejp

Var ju iofs inte så farligt men det var redan som ovan nämnt lite sargat. Men fan, nu gnäller jag ändå.

...*Byter spellista*...

Därså, bass down low. Lite bättre med en gång... men jag behöver bajsa...

Jobb imorrn, förhoppningsvis snö, plugg(och nu ska det fan bli plugg)

Fint


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0