Fäkk tuep

Sitter nu här igen och klockan går och hittar massa ovärda intressanta saker som jag vill göra. Klipp att kolla, musik att lyssna på och grejer att köpa. Ficka

Kommit in i en väldigt oföränderlig rutin gällande dagarna. Klockan ringer 08.10, snoozar 10 min. Upp, uglisuit på, in, av uglisuit, på underställ, på ugli, gröt, tandborste, hämta pjäxorna, dator(5min kolla yr), backen, lektion, äpple, lektion, lunch(pizza 9/10 ggr), lektion, hem, sova, göra något ovettigt(träna), mat, dator, sova.

Och så runt.

Riktigt fint om jag fårsäga det själv. Dagens ljuspunkter har varit lite kompensationssnö, två nya klänningar som jag precis hämtat ut, lite brädåkning, lite glada barn och lite go träning. Soft

Nu tänkte jag sova, mest för att jag är så jävla häftig.

Blir nog ryamattan förövrigt, sängen är ingen storing längre. Hoi



Stilig hest

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0