Förtio sjuka saker i en låda

Fredagsmys = bada på hälsopedagogiken, softaste lektionen i mannaminne. Borde bli standard kan tyckas.

Softade på latinet som vanligt, slingrade mig ur ett läxförhör som jag skulle gjort igår som jag skulle gjort idag som jag får göra på måndag. Typ.

Sen sprängdes jag mentalt på matte C-provet. Det var något av det sjukaste jag gjort på länge. Önskar att jag kunde hoppas på bra betyg, men jag är nog för smart för det(läs realistisk)

Fan, jag skriver ju som om jag hette Johan Palmenäs. 4Ö sjuka sprängda softa

Har tränat lite småbarn och hunnit åka lite b-räda(med b-rudar på)

Nu tänkte jag kolla lite House och sen sussa sött tills det är dags för jobb imorrn. Dumt att klaga.

(Och har varit tvungen att falla för trycket och skaffat Spotify Premium idag... jag vet inte hur jag känner inför det riktigt. Om jag ska skratta eller gråta... men det är väll ett senare problem)



T.R.I.M Tungan Rätt I Mun

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0