Fukkin löv V.I.G.I

Kombinera allt jag tycker om: Organisera saker, köra fyrhjulingen, bygga saker, köra lastmaskin, åka snowboard, fota, käka flötig mat, dricka för mycket energidryck, slå sig, vara trött dygnet runt och sova så många svettiga pojkar i mitt krypin som möjligt.

Alltså allt som gör livet värt att leva.

Från början så tog det kanske totalt 8-10 timmar innan det ens fanns något att hoppa på och efter några timmars arbete i fredags så var det fullt åkbart. Laggan, Love och Alex körde hårt(Love körde på sitt sätt...) och gjorde undertecknad fylld med eurofori och liknande känslor. Löjligt bekräftande.

Efter några timmars shredd drog vi in till donken i de fulaste utstyrslarna möjliga, mycket härlig upplevelse. Topp 3 moments på donken lätt.

Sen sov vi la någon timme elr två innan det var dags att häva sig upp ur sängen och dra iväg till skidskolan. Efter genomfört jobb så körde vi lite till. Linder, Philip, Lus och Laggan gjorde sitt bästa för att slå sig fördärvade. Sedan drog vi en spårad pizza innan vi drog ut igen och körde till Laggan pajjat sin skida och bensinen i elverket hade evaporerat. Vilket kanske var bra då jag precis hunnit finna lite jobbiga visioner om inverterade luftfärder...

I morse var det samma visa igen, upp och häva i sig en PK för att få igång maskineriet igen. Var det jobbigt att gå upp i lördags så kan jag säga det att döden inte var långt borta imorse... fifan.

Pga väldigt olyckliga omständigheter då våran älskade Kristoffer Linder kantade landingen i stan med ryggen först(vilket resulterade i en kotkompression och ingen mera åkning för honom i vinter) så slutade det med att jag, Laggan och Oliver körde skiten ur den nu ännu slitnare fyrhjulingen för att fånga de sista timmarna utav årets V.I.G.I och en fantastisk solnedgång. En olycksfylld avslutningsdag som ialf hade vädret med sig.

Nu sitter jag här nyduschad, nyrakad, nysnaggad i nytvättad Ugli. Känns jävligt konstigt att inte lukta kuk längre. Vilket jag gjort konstant sen i fredags, då jag inte funnit motivation till att varken duscha, byta underställ eller sockar då det ändå bara var någon timmes luktfrihet det skulle infria ändå. Och jag ska inte ens försöka att beskriva den doft som legat tung inne här under snart 2 1/2 dags tid. Tänk dig att 4(*2) killar kommer in och slänger av sig pjäxor, kläder, underställ, strumpor och att utrymmet är väldigt begränsat. Jag kan ju säga att jag aldrig varit med om något liknande ialf...

Men nu tänker jag göra något jag tycker jag förtjänat. Nämligen sova 4Ö timmar. Herå!



Bildbomb kommer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0