Fy fan för livet

Tre timmars privatlektion med två tjejer och en nytändning av dödslängtan. Min dag so far.

Lektionen gick bra och de var riktigt duktiga. Och that's about all of the good stuff... eller ja, fick ju träffa Pia och Antonia också! Alltid trefligt :3

Men sen till dödslängtan.

Varför i helvete regnar det den 8:onde Januari? Inte bara nån liten skur utan jävla dagsregn, och inte lite duggande nöjer de sig med heller. Nejnej, ordentligt jävla höstregn med regndroppar stora som hus(overdrivnig). Jag mår fysiskt dåligt att behöva uppleva det här, psykiskt ska vi inte ens prata om. Jag går från den bästa psyk-toppen jag haft på år och dar och ramlar ner i ett djupt jävla slaskhål istället. Kul.

Hoppas alla vinterhatare får en jävligt trevlig dag ialf, för vädret är ju verkligen upplyftande. Idioti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0