Hbg - Fina Livet episode 2

Hittade lite klipp och bilder från en av sommarens höjdpunkter: Helsingborgsfestivalen

Vi var fulla konstant typ, vi var glada konstant, vi åt konstant, det spelades go musik konstant, vädret var fint konstant(fast ne)

Men fint var det ialf, fyra pojkar i ett vardagsrum och en kaffeautomat rakt från himlen. De första minnesbilderna som kommer upp är torrsimmet på något sjukt torg i Helsingör när jag och laggan hängde kvar med Jimmie. Förövrigt var det jävligt skumt hur vi träffade på våra kära dansk-vänner. Första kvällen så kommer det fram någon randomsnubbe och frågar om vi vill ha cigg och sedan hänger han med oss en stund. Sedan dagen efter på andra sidan sundet så har vi lyckats sätta oss på bänken bredvid honom och hans följe. Helt sjukt raveat 4Ö osv. Men livet var fint då. Jag saknar det, för till skillnad mot Linus kan jag erkänna att jag saknar saker.

Och jag gör mig jävligt bra på film när jag är full vill jag nästan påstå. Synd bara att jag inte kan dela glädjen eftersom brödernabra tydligen har en policy som förbjuder att vi laddar upp oredigerat video-material... en paragraf som jag är säker på att jag inte varit med och godkänt. Men håll tummarna för tummen så ska vi nog alla kunna glädjas åt en full Victor som sjunger "Alla vill till himmelen" med egenkomponerade dansmoves till det. Eller när jag sitter och käkar thaimat.

Men nu är det Oliwer Twist som gäller, endast för att jag inte ska känna mig så dåligt för att jag hoppade över de andra läxorna. Hoi



4Ö Sjuka liv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0