Huvudvärk och geleråttor

Var så jävla trött imorse att jag satt länge och övervägde om jag faktiskt skulle dränka mig i gröten för att slippa gå till skolan imorse... valde att inte göra det till slut. Något jag ångrade minst två gånger under dagen.

Hängde med på fysiken, sov på matten, "räknade ord" på svenskan(även känt som att gå där ifrån och äta), lyssnade på biologin och hade körövning istället för latin. Helt okej för att vara åt helvete. Semigött att behöva åka direkt till sporthallen dirr efter skolan och stanna där resten av kvällen. Dock gick träning riktigt bra och det kändes minst lika bra som igår. Kanske är inne i en tvådagars-topp...

http://www5.idrottonline.se/FlobyVBK-Volleyboll/HerrA/--NyheterHerrA--/Malmo-Floby2-3/

Faktiskt en mycket läsvärd resume av gårdagens aktiviteter, betydligt bättre än mina egna dito. Värt att nämna är ju att min "förmåga att upprätthålla fina Flobytraditioner under färd" innebar endel aktiviter som skulle kunna bedömas som blottning eller nedkylning av ändtarmsöppning beroende på sammanhanget... men ialf var det ganska trevlig... Kände att det där lät jävligt fel såhär i efterhand men bjuder väll på den.

Nu ska jag gå och bajsa och sen försöka ta igen lite sömn, lev lungt.

Mycket sevärt(ialf nästan värt ett klick)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0