Insikt!

Kom än en gång till någon form utav förvåning och insåg att jag faktiskt medverkar i en blogg!  Så fick inte riktigt skuldkänslor men något åt det hållet och kände att jag skulle skriva ett inlägg. Då kom den eviga frågan upp, som många gånger förut. Vad ska man skriva om som har någon form utav relevans? Så var jag påväg att än en gång börja skriva om att det är svårt att finna saker att skriva om. Men då förstår ni kom jag på mig själv med att detta ämne har jag redan arbetat av åtminstone 5-6 gånger. Så det blir ju ganska tradigt om man vill uttrycka sig så. Så nu står jag här ensam, kall och vet inte vad jag ska skriva om!
Så för en gångs skull så ska jag sjunka så lågt att jag tänker göra en brief genomgång av vad som jag gör. Då det kanske kan intressera er trogna läsare en gång vad herr undertecknad hålls med.
Jag har suttit mest hela förmiddagen och lekt i ableton för att lära mig mjukvaran. Jag vill även uttrycka min nyfunna kärlek som heter midikontroll och midimapping, jag och den där passar som ler och långhalm ihop. Sedan har jag även kopplat upp mina datorer på hemnätverket så de kan interagera med varandra och även skaffat mig en så kallad dropbox. Allt detta för att få en så mysig datormiljö att vistas inuti, för det spenderas alldeles för mycket tid här.
Men på tidigare punkt så kan jag säga så mycket som att jag HOPPAS att jag själv kan ha tillräckligt med självdisciplin och jävlaranamma så att jag kan lyckas producera några bangers, då jag tjatat en jävla massa om att jag ska börja producera ordentligt. Men som med mycket annat i mitt liv så är det en fruktansvärt massa snack och ambition men fruktansvärt lite verkstad! Så även om det kanske inte är riktigt rätt projekt och ambition att börja med så är det ändå en steg i rätt riktning, en intern framgång kan man ju hoppas på någon form utav kedjereaktion.
Men känner jag mig själv så brukar det bli som så att vinner man på en front förlorar man på en annan. MEN något som heller inte borde ha är förutfattade meningar om saker och ting. För går man in med en sådan sinnesbild så ökar risken för att utkomman också blir sådan. Nu får jag det att låta lite mer dramatiskt än vad det är, för så illa är det inte. Fast det har väl hänt att folk blir trampade på tårna på grund utav min lathet och felaktiga prioritering. Så då är det ju det som blir ihågkommet osv osv.
Dugligt inlägg ändå...
afee
Snagg incoming

(Sedan kan ju även någon få förklara för mig varför min styckesindelning tenderar att inte fungera)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0